משלוח מהיר עד 14 ימי עסקים ייצור ישראלי - כחול לבן

משלוח מהיר עד 14 ימי עסקים ייצור ישראלי - כחול לבן מהיצרן לצרכן

כורסאות מעוצבות

כורסאות מעוצבות

רוצים לחדש את הסלון או פינת הישיבה שלכם עם כורסאות מעוצבות שקולעות בדיוק לטעם שלכם? הגעתם למקום הנכון! אצלנו תוכלו לעצב כורסאות איכותיות ונעימות שישרתו אתכם ואת בני המשפחה שלכם לאורך זמן ויאפשרו לכם לקחת רגע של הפוגה מהשגרה. לא מאמינים שהתהליך הזה יכול להיות כל כך פשוט? הגיע הזמן לעשות חשיבה מחדש. המשיכו לקרוא ותגלו איך גם אתם יכולים לעצב כורסא מיוחדת מבלי לצאת מהבית.

שלב ראשון: הבינו את הצרכים שלכם

רגע לפני שאתם ממהרים להתאהב בדגם מסוים, חשוב שתבינו מהם הצרכים שלכם מהכורסא החדשה שלכם. קחו רגע לחשוב על השאלות הבאות:

  • היכן אתם מתכננים למקם את הכורסא?
  • כמה אתם הולכים להשתמש בה?
  • מי הולך להשתמש בה?
  • האם היא דקורטיבית בלבד או שאנשים יישבו עליה באופן קבוע?
  • האם יש בבית ילדים קטנים / חיות מחמד שעלולים ללכלך אותה?
  • מהו הסכום שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על הכורסא?

מענה על השאלות האלו ואחרות יעזרו לכם להבטיח שאתם מבצעים את הרכישה החכמה ביותר בשבילכם.

שלב שני: עברו על הכורסאות המעוצבות שלנו

בכדי שכל אחד וכל בית יוכל למצוא את הכורסא שמתאימה לו כמו כפפה ליד, אנחנו מקפידים להציע למכירה מגוון רחב של כורסאות מעוצבות שיגרמו לכל אחד להתאהב מהרגע הראשון. אנחנו מזמינים אתכם לקחת את הזמן, לעבור על כל הדגמים שלנו ולראות מי הוא האחד שירגש אתכם. כל הכורסאות שלנו עשויות מחומרים חזקים ועמידים ומגיעים במגוון גדלים, צורות וסגנונות.

שלב שלישי: כורסאות מעוצבות בהתאמה אישית

אחרי שבחרתם את הדגם שהולך לככב אצלכם בבית, מגיע החלק הכיפי: החלק בו אתם יכולים לבחור את הריפוד! מתחת לפירוט של כל דגם תוכלו לראות את אפשרויות הריפוד המרובות שאנחנו מציעים עבורכם. בהתאם לכורסאות עצמן, גם הריפודים הם איכותיים ועמידים במיוחד כך שתוכלו להנות מהם ללא חשש. אנחנו מזמינים אתכם לשחק קצת עם האלגוריתם באתר ולבחון את הנראות של הכורסאות יחד עם הריפודים. לפעמים, דווקא העיצוב שפסלתם בשנייה הראשונה יהיה זה שתתאהבו בו בסוף הדרך, כך ששווה לנסות את כל האפשרויות!

שלב רביעי: הכורסאות בדרך אליכם!

הייתם מאמינים שמדובר בתהליך כל כך פשוט? מרגע שסיימתם לעצב את כורסאת החלומות שלכם וביצעתם את התשלום המאובטח אצלנו באתר, הצוות שלנו מתחיל בעבודה כך שתוך שבעה ימי עסקים תוכלו להתפנק על הכורסא החדשה שלכם ללא כל הפרעות.

אנחנו ב-"MYHOME" שמחים להציע לכל בית בישראל את האפשרות לעצב כורסאות מעוצבות בקלות ובמהירות. כבר שנים רבות שאנחנו מככבים בבתים בכל רחבי הארץ, ונשמח להציע את המוצרים המיוחדים שלנו גם לכם. במידה ויש לכם שאלות או שאתם זקוקים לעזרה בעיצוב הכורסא הבאה שלכם, נשמח להעניק לכם שירות מהיר ויעיל דרך הטלפון שלנו: 077-9971077.

מאמרים נוספים:

ריהוט גן

ריהוט גן

כל מי שיש לו גינה בבית יוכל להסכים עם המשפט הבא: הגינה היא הלב של הבית. זה המקום שהכי כיף לארח בו, לשבת בו ברוגע

קרא עוד »
MDF או מלמין?

MDF או מלמין?

אם החלטתם להזמין מטבח חדש או לשפץ את המטבח הקיים, אתם בוודאי מתלבטים באיזה חומר כדאי לבחור בשביל הארונות. Mdf  ומלמין הם מהחומרים המובילים, אבל

קרא עוד »
מענה מהיר דילוג לתוכן