משלוח מהיר עד 14 ימי עסקים ייצור ישראלי - כחול לבן

משלוח מהיר עד 14 ימי עסקים ייצור ישראלי - כחול לבן מהיצרן לצרכן

מידות מיטה זוגית

מידות מיטה זוגית

מיטה זוגית היא הרהיט הנפוץ ביותר בבתים בישראל וכזה שאפשר לראות גם בחדרי שינה של רווקים ולא רק אצל זוגות. בדיוק בגלל השאלה איזה מידות מיטה זוגית כדאי לקנות היא כל כך נפוצה והתשובה היא כמובן אינדיבידואלית ותלויה במאפיינים של כל אדם. בואו ננסה להבין מהן המידות הקיימות של מיטה זוגית, אלו פרמטרים יש להביא בחשבון כשבוחרים מיטה זוגית ואיך יודעים איזו מידה מתאימה לנו במדויק. בואו נתחיל.

מידות הקיימות למיטות זוגיות

  • מיטה זוגית סטנדרטית: 140 ס״מ רוחב, 200-190 ס״מ אורך.
  • קווין סייז: 160-150 ס״מ רוחב, 200-190 ס״מ אורך.
  • קינג סייז: 200-180 ס״מ רוחב, 220-200 ס״מ אורך.
  • מיטה בהתאמה אישית: כמובן שאפשר להזמין תמיד מיטה בהזמנה אישית לפי מידות שנבחר, מה שמן הסתם גם יעלה יותר.

פרמטרים שיש להביא בחשבון בבחירת מיטה זוגית

  • גודל החדר: הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא גודל החדר. מיטה גדולה היא דבר נפלא, אבל אם החדר לא מספיק גדול בשבילה היא יכולה ליצור באלגן. בחרו מיטה שתוכלו להעלות עליה בנוחות משני הצדדים ושתשאיר מספיק מקום לשאר הרהיטים בחדר כמו ארון בגדים, שידה וכדומה.
  • גודל המיטה: כמו שאפשר לראות מיטות זוגיות במגוון של גדלים וחשוב מאוד לבחור את הגודל שמתאים לכם מתוך התחשבות במספר פרמטרים מסוימים שמיד נדבר עליהם בהרחבה.
  • גובה המיטה: גובה המיטה הוא פרמטר שרבים נוטים לשכוח והוא חשוב לא פחות. יש אנשים שאוהבים למשל מיטה נמוכה (ואפילו כזו שהיא ממש בגובה הרצפה), אבל לאחרים הוא ממש לא נוח ואפילו יכול לגרום לכאבי גב או קושי לקום ולשבת. הגובה של המיטה תלוי בבסיס שלה קודם כל ואפשר גם לשחק אתו באמצעות מזרנים בגבהים שונים. בכל מקרה לא לשכוח את זה!
  • עיצוב המיטה: אין ספק שהמיטה שאתם בוחרים צריכה להיות גם כזו שאתם אוהבים ומתחברים אליה מבחינת אסתטית. אם אפשר רצוי שהיא גם תתאים לעיצוב הכללי של הבית.
  • עלות ההרכבה (תקציב): קורה לא אחת שמזמינים מיטה ומזרן במחיר מסוים ומגלים רק בהמשך כי העלות ההובלה וההרכבה היא גבוהה מאוד. הגדירו מראש תקציב למיטה והביאו בחשבון את כל ההוצאות הנלוות שמגיעות יחד אתה.

איך יודעים איזו מידות מיטה זוגית מתאימה לנו?

 

  • גודל החדר: כבר דיברנו על גודל החדר וחייבים לחדד שוב. כדאי מאוד לבחור מיטה שלא תופסת יותר מדי מקום ומשאירה מקום לשאר הרהיטים בחדר. אם המיטה תקשה עליכם את התנועה בחדר השינה זה בהחלט משהו שיפגע באיכות החיים וחשוב להימנע מזה כמובן.
  • גובה בני הזוג ומי שישן על המיטה: אם אתם אנשים גבוהים תהיו צריכים מן הסתם מיטה ארוכה ומרווחת יותר. אם אתם לא כל כך גבוהים לעומת זאת אז גם מיטה קטנה יותר תעשה את העבודה.
  • אווירה בחדר: זכרו תמיד שהמיטה משפיעה באופן משמעותי על האווירה בחדר. מיטה גדולה היא אמירה של ממש ויוצרת אווירה מסוימת, ומיטה קטנה מנגד תיצור את האווירה ההפוכה. שאלו את עצמכם מראש מהי התחושה שאתם רוצים שתהיה כשנכנסים לחדר ואם המיטה שבחרתם תורמת לתחושה הזאת.

טיפ קטן מאתנו

רגע לפני סיום, הינה טיפ חשוב שיעזור לכם לעשות בחירה טובה תמיד. לפני שאתם קונים מיטה חשוב מאוד לערוך סקר שוק מקיף בסבלנות. הגדירו מראש את התקציב שמתאים לכם, בחנו היטב את הצבע שאתם בוחרים ואת איכות החומרים מהם עשויה המיטה וקחו בחירה שקולה ומושכלת בלבד. נוסף לכך חשוב מאוד לשים לב לזמן האספקה של המיטה ויש חברות המספקות את המיטה רק לאחר חודש ואפילו יותר. אנחנו לדוגמה מציעים זמן אספקה מהיר במיוחד של עד 14 ימי עסקים בלבד וזהו בהחלט יתרון משמעותי.

לסיכום

כשבוחרים מיטה זוגית חייבים לשים לב למידות, להכיר את המידות הסטנדרטיות ולהתאים מיטה לצרכים שלנו ולחלל שבה היא תהיה. כאן באתר My Home תוכלו למצוא מגוון של חדרי שינה מעוצבים במגוון גדלים, סגנונות ועיצוב ותמיד במחירים מעולים והגונים. אל תשכחו שאצלנו תיהנו ממשלוח מהיר עד 14 ימי עסקים, ככה שזהו בדיוק הזמן לשדרג את איכות השינה שלכם עם מיטה זוגית חדשה. מאחלים, ושיהיו חלומות פז!

מאמרים נוספים:

ריהוט גן

ריהוט גן

כל מי שיש לו גינה בבית יוכל להסכים עם המשפט הבא: הגינה היא הלב של הבית. זה המקום שהכי כיף לארח בו, לשבת בו ברוגע

קרא עוד »
MDF או מלמין?

MDF או מלמין?

אם החלטתם להזמין מטבח חדש או לשפץ את המטבח הקיים, אתם בוודאי מתלבטים באיזה חומר כדאי לבחור בשביל הארונות. Mdf  ומלמין הם מהחומרים המובילים, אבל

קרא עוד »
מענה מהיר דילוג לתוכן